Base formulier lettertypes

Ik heb Libreoffice versie 7 geïnstalleerd. In een BASE formulier kan ik voor de besturingselementen geen lettertype kiezen. Enkel Standaardtype staat aangegeven, zonder keuzeopties. Een bug?
Zelfde probleem in writer of course.
Dank
Het probleem is groter dan eerst door mij opgemerkt. In het venster “eigenschappen van besturingselement” ontbreekt de volledige kolom met opties.[C:\fakepath\probleem].jpg](/upfiles/15976626829650415.jpg)

Dank voor uw antwoord. Veilige modus lost het probleem echter niet op. Ik heb mijn vraag aangepast gezien het probleem groter blijkt dan eerst door mij opgemerkt.
Heeft U een idee?

Ik kan hier in Base standaard font aanpassen. Het kan wellicht een probleem zijn in je Profiel. Je kan je profiel tijdelijk uitschakelen door Base of Writer in veilige modus op te starten. Zie Help > Opnieuw opstarten in veilige modus…

Ik heb Libreoffice 7 uitgevoerd in veilige modus, zonder resultaat. Het probleem blijkt trouwens belangrijker: de volledige optiebalk ontbreekt in het venster ‘eigenschappen van besturingselement’[C:\fakepath\probleem].jpg](/upfiles/15976604334292562.jpg)

Tot mijn verbazing heb ik vastgesteld dat mijn probleem eigenlijk geen probleem is, of toch een kosmetisch probleem. De ontbrekende keuzebalken verschijnen als ik de breedte van het venster “eigenschappen van besturingselement” resize in de breedte en wel tot nagenoeg de dubbele breedte van wat standaard was in vorige versies (6…). Ik had hieraan niet gedacht gezien dit nooit nodig was, feitelijk wist ik niet dat dit venster resizeble was
Pas toen ik opmerkte dat in een formulier gemaakt met de assistent, alle besturingselementen supersized waren (veel groter dan bvb in versie 6,… bij hetzelfde font vb met size standaard 8 of 9) ben ik gaan nadenken en ontdekte ik dat je ook de properties window moet supersizen.
Is hier dan weer een instelling die deze situatie herstelt naar wat we gewoon zijn van vorige versies van libreoffice…
Sorry voor het pseudoprobleem en dank voor diegene die dit via instellingen kan normaliseren.