Ik krijg met gemak het idee dat je het te moeilijk maakt voor je zelf.
Kleiner maken van de foto’s
Als je vindt dat het bestand te groot wordt moet je misschien eerst de foto’s kleiner maken. Voor afdrukken wordt meestal 300 DPI gebruikt. Bewaar wel de originelen.
Maak een PDF van 50 pagina’s
Ik val terug op het eerste antwoord. Ik weet niet of er pagina nummer gemaakt worden in een PDF maar misschien kan dat in Impress opgelost worden. Ik begin langzamerhand te denken dat je Draw gebruikt en geen Impress dat maakt het misschien iets anders.
Laat de computer werken
Ik zou me niet zo druk maken dat het lang duurt In is er een max aantal pagina’s die je kan opslaan in Draw? beschrijf ik dat het soms wel lang duurt, 10 uur, maar kies een tijd uit dat de computer rustig kan werken. Als het goed is is het eenmalig.
Draw vs Impress
Ik ben er vanuit gegaan dat je werkte met Impress maar misschien werk je in Draw. Ik begin mij af te vragen of er wel zoiets bestaat als pagina nummer.
Handmatig
Ik denk dat het geheel niet automatisch gedaan kan worden maar wel handmatig. Gewoon 5 keer een geselecteerd aantal pagina’s bewaren. Maar ik zou kiezen gewoon de computer een poos laten werken. Maar dan moet je het met een andere tool die bestanden samen voegen en dat is waarschijnlijk niet LibreOFfice.