Mijn laptop liep vast en startte opnieuw op, vervolgens waren 3 pagina’s van mijn document na herstel verdwenen, Graag wil ik weten of ik de vorige versie van het document nog ergens kan vinden. Het opgeslagen document is gewoon van 4 pagina’s nog maar 1 pagina geworden.
SJa dat klinkt toch als dat ik het kwijt ben hè?
Ik heb er altijd voor gezorgd vaak tussen door op te slaan zodat dit soort dingen niet voor kunnen komen. Nu blijkt er nog veiligheidsoptie te zijn.
Ik snap alleen niet goed hoe dat document dat toch al een aantal weken bestond en waar de laatste dagen misschien een paar woorden aan toe gevoegd zijn, toch zó kan veranderen. Waar haalt LO die info dan vandaan?
En nemen die BAK documenten niet weer heel veel plek op mijn PC, als hij dat doet met elk opgeslagen document?
Bedankt trouwens voor het meedenken
LibreOffice herstelt het document vanuit de laatst opgeslagen backup. Deze pagina’s waren dan nog niet opgeslagen en kunnen dus helaas ook niet hersteld worden
Dit klopt niet, die pagina’s waren al heel vaak opgeslagen. Alleen stond het document open omdat ik er steeds nog iets aan toevoegde.
Maar bij het herstel is er dus heel veel weg en het lettertype en regelafstand is volledig veranderd
Dat s vreemd ja. Helaas heb ik hier geen antwoord op.
@Marike-Dijkstra ,
Als je geen reservekopie hebt laten maken, ziet het er niet goed uit.
Kies Extra - Opties - Laden/Opslaan - Algemeen
.
Algemeen
Dat vinkje staat aan in mijn documenten overigens, waar kan ik die BAK documenten dan vinden?
Er was ook een ODT uit 2023 die ik geopend had staan om er even in te kijken toen de laptop herstartte.
Dat doc is nu helemaal leeg, Er staat geen letter meer in.
Heel vreemd dit.
Beste PKG, ik heb een bak bestand gevonden van mijn document, maar hoe open ik dat, met welke tool?
staat in Gebruikers\Beheerder\AppData\Roaming\LibreOffice\4\user\backup
Dubbelklik en sla het op als odt.
ik krijg dan de popup dat als ik de extensie wijzig de info mogelijk onbruikbaar wordt. Toch doen?
en verander ik odt.bak helemaal, of alleen .bak?
volgens mij moet ik het daarvoor eerst kunnen openen, en dat kan ik dus niet…
Waarmee open ik een file met een bak extension?
openen gaat dus helemaal niet meer.
En ik kom er achter dat vele opgeslagen odt docs beschadigd zijn geraakt.
In sommigen staat niets meer en anderen staan alle regels over elkaar en kan ik ze dus niet meer lezen.
Hoe dit te herstellen?
HELP