Hoe selecteer ik met een query de adressen voor een etiketvel?

Op basis van deze help-tekst https://help.libreoffice.org/latest/nl/text/shared/guide/labels_database.html?&DbPAR=SHARED&System=UNIX heb ik een ontwerp gemaakt voor een etiketvel.
Wanneer ik een printopdracht geef kom ik wel in een dialoog waarin ik individuele records kan selecteren maar aangezien ik voor buitenlandse adressen een ander sjabloon heb gemaakt zou ik graag de mogelijkheid zien om op enig moment de gewenste records te kunnen selecteren met behulp van een query.

Bestaat die mogelijkheid al, ik heb hem niet kunnen vinden?

Groet,
Ben

Wat maakt de buitenlandse elementen nu tot een probleem?

De buitenlandse elementen op zich geven geen problemen.

In de print-dialoog kun je handmatig die records selecteren waarvoor een etiket geprint moet worden.
MIjn vraag is/was of het mogelijk is om de gewenste records te selecteren mbv een query (select * from tabel1 where land = “Nederland”)

In de tabel die getoond wordt bij het laten uitprinten wordt toch de mogelijkheid getoond om te filteren op de gewenste voorwaarden. De filter mogelijkheden worden aangegeven met de trechtertjes. Als dat niet voldoet kun je beter een apart blad maken en een aparte query. Later niet ingevoegd.