Libre Office Calc crasht bij opslaan

Calc sluit af bij opslaan werkblad, en slaat de ingevoerde gegevens niet op.
Het document dat ik bewerk staat in Dropbox.
Bij de crash van Calc ontvang ik deze Dropbox-melding:
“lu8204amqtru.tmp werd aan uw Dropbox toegevoegd”
Deze meldingen beginnen steeds met lu, gevolgd door bij iedere crash een andere cijfer-letter combinatie.
Het gebeurt zeer onregelmatig, opslaan kan 10 keer goed gaan en opeens … crash.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Ik ben een leek, heb al op internet gezocht maar niets gevonden.
Alvast bedankt om mee te denken!
Magda

I wrote this topic in Dutch, but now I see that the result is totally changed and wrong…?

So I repeat it in English.

Calc crashes when I save my spreadsheet and does not save the changes.
The spreadsheet is located in Dropbox.
When it crashes, I recieve this Dropbox-message:
"“lu8204amqtru.tmp was added to your Dropbox”
These messages always start with “lu”, followed by a serie of letters and numbers, which is different every time.
It does not crash every time, I can often save my spreadsheet without any problem, and than suddenly… crash.
Does anyone have a solution for this problem?
I don’t know much about IT… on the internet I couldn’t find any answers.
Thanks already for having a look at this!
Magda

Probeer eerst het bestand eens op te slaan op je eigen computer.
Wanneer je echt je bestanden wilt opslaan in de cloud dan heb ik het idee dat je beter met collabora kunt werken.
Zie deze draad: Auto-reload files, if changed on drive? - #2 by mikekaganski

I just moved the file to my C-drive. Thank you for your suggestion, I will let you know what happens the folowing days

It happens again… so I suppose it has nothing to do with Dropbox, but a bug in Calc instead…

Sla je het bestand wel op met een ODF extensie?

Probeer LibreOffice eens op te starten in veilige mode.

Ja, als.odf
Maar ik heb gisteren calc ge-updated naar versie 25.2.2.2