Libre office werkt niet meer

Hallo allen,
Ik werk al geruimte tijd met veel plezier met libre calc en libre office writer. Vanaf gisteren werkt het allemaal helaas niet meer. Als ik een bestand probeer te openen lukt dit of helemaal niet (er gebeurd niks als ik het aanklik) of hij opent het maar als ik bv probeer op te slaan dan loopt die daarna vast. Het opslaan als pdf doet hij helemaal niet meer.

Ik werk met windows 11 (vrij nieuwe asus vivobook laptop)en er is verder niks geks veranderd. Ik heb geprobeerd de nieuwste update te downloaden van libre office maar toen deed die helemaal niks meer. Ik opende de proefversie van word deze leek wel gewoon alles goed te doen dus lijkt aan het programma te liggen. Heeft iemand tips hoe dit te fixen, ik ben daar zelf helaas niet handig in. Dank alvast, Micha

Wat vreemd dat LibreOffice het plotseling niet meer doet. Welke nieuwe versie heb je geïnstalleerd? Je zou kunnen proberen je gebruikersprofiel te resetten.

Ja heel gek inderdaad. Als ik er eenmaal in ben dan lijkt die prima te werken. Misschien heeft het te maken met het saven als pdf, dat werkt niet of dan loopt die vast. Ik heb nu 7.3.7 geinstalleerd staan. Hoe reset ik mijn gebruikersprofiel? Dank!

Ga naar Help > Opnieuw opstarten in veilige modus. Kies daar voor Fabrieksinstellingen herstellen en Gehele profiel herstellen. Let wel, dat je dan eigen specifieke instellingen kwijt bent.

Dank je wel Kees, dit lijkt te helpen super (kan nu wel weer opslaan als pdf en hij loopt nu niet vast), dank voor de hulp!