LibreOffice loopt meteen vast bij opstarten

Beste, LibreOffice werkt jaren prima op mijn Windows PC met Microsoft I7 processor. Van het ene op het andere moment komt er een wit scherm met “LibreOffice” links boven en dan blokkert het opstart proces. Het loopt vast meteen na starten. Ook als een document dat er al is wordt geopend. Updaten helpt niet. Nadrukkelijk uitroeien en opnieuw laden van LibreOffice help niet. Een error log in een file is niet te vinden. Alles op mij PC werkt behalve LibreOffice. Wat kan de rede zijn dat LibreOffice niet wil starten en geen enkele teken geeft waardoor dit veroorzaakt wordt? Waar kan ik iets doen en wat kan ik doen om de fout te vinden of om LibreOffice weer te laten starten? Helemaal in het begin van het opstart proces gaat er iets onderuit.

Waarschijnlijk is je gebruikersprofiel beschadigd en kun je die het best resetten. Dit doe je zo:
Ga naar Help > Opnieuw opstarten in veilige modus. Kies daar voor Fabrieksinstellingen herstellen en Gehele profiel herstellen. Let wel, dat je dan eigen specifieke instellingen kwijt bent.