MSI taal optie Nederland

Ik wil graag Libre office deployen met de MSI optie.
Zonder opties wordt Nederlands niet geïnstalleerd.
Dus gevonden dat ik de UI_LANGS optie moet hebben.
Maar wat is nu de juiste code voor Nederlands ?
nl of nl_NL of nl-NL

Als je op de internetpagina van LibreOffice (LibreOffice Vorige versie | LibreOffice - Een aantrekkelijk, leuk project) de software download wordt vanzelf het Nederlandse taalpakket aangeboden. Dit is LibreOffice_7.6.4_Win_x86-64_helppack_nl.msi
Dit voornamelijk voor de ingebouwde Help. Nederlands zou na installatie de standaardtaal moeten zijn. Tenzij je besturingssysteem een andere taal heeft. Dan wordt LO ook met die taal geïnstalleerd. Je kunt dit aanpassen bij Extra > Opties > LibreOffice > Taalinstellingen > Talen.

Dag Kees, Hartelijk dank voor je antwoord.
Die extra MSI is inderdaad de helpteksten. Mij gaat het om de GUI, hiervoor laat de documentatie zien dat je deze moet installeren met UI-LANGS. Maar dan wordt er doorverwezen naar een pagina, waar meerdere opties genoemd worden.
Er zijn dus meerdere mogelijkheden “nl” of “nl_Nl” ( underscore) of “nl-NL”

Ik weet niet waar je dit hebt zien staan maar je hebt geen UI-LANGS of iets dergelijks nodig. Gewoon via Opties, zoals ik in mijn vorige antwoord aangaf. Als Nederlands er niet bij zit kun je de installatie opnieuw starten en voor wijzigen kiezen. Je kunt dan Nederlands in de talenlijst activeren. Maar ik heb het hier over installatie in Windows. Linux kan andere installatie vragen, waar ik geen weet van heb.

Dag Cees,
Wij deployen de Windows MSI via Zenworks.
Dus ik zet de MSI in Zenworks, en zeg : deploy deze naar álle PC’s
Ik dien dus via de MSI opties de Nederlandse taal toe te voegen, anders wordt deze niet geïnstalleerd.

Alle opties geprobeerd het is = nl-NL