Ik ben van pc veranderd. Op de oude stond LibreOffice geinstalleerd (25.8.3) bij het overzetten naar de nieuwe pc is LibreOffice “meegekomen”, maar als ik wil updaten naar een nieuwere versie krijg ik de melding dat hij het pad niet kan vinden. Dit is ook niet terug te vinden op de nieuwe, noch op de oude pc. Verwijderen van mijn pc lukt ook niet,omdat hij dat bewuste pad niet kan vinden…Hoe los ik dit op?
Zo te zien is er niemand die e vraag kan beantwoorden. Het is verder ook van belang met welk besturingssysteem je werkt. Zo te zien is dit Linux. Als dit zo is kunt je proberen dit op een linux basis forum proberen te stellen. Of kunt de vraag ook eens op het Engelstalige forum proberen:
Werk met Windows (nieuwste versie). Ben de Engelse taal niet machtig. Misschien kan iemand mij wel helpen om mijn account weg te krijgen, zodat ik LibreOffice opnieuw kan installeren ?
Probeer eens in Windows; Instellingen - Apps - Geïnstalleerde apps, zoek LibreOffice op, klik op de drie puntjes achteraan en klik op Verwijderen.
Heb ik geprobeerd. Krijg melding : gelieve eerst de “oude” versie te verwijderen, maar die vindt hij dus niet(zoals in mijn eerste post beschreven)
Typisch Windows. Het weet het niet meer.
Kijk eens hier https://seniorwebhilversum.nl/nl/tips-and-trucs/ms-windows/registry om het register op te schonen.
Zo te zien is de boel in de war.
De verwijzing die jij hebt laten zien verwijst naar het programma CCleaner (heel iets anders)
Het kan zijn dat LibreOffice al is verwijderd, maar dat er in het register iets is achtergebleven dat
de boel in de war schopt.
Probeer het eens te repareren met Schijfopruiming (zie bovenstaande link)
bedankt voor de tip. Heb jou advies gevolgd, maar…het programma zou volgens de window installer hier staan :.
C:\Program Files\Piriform\CCleaner 7\data\su_data{0A910C29-F144-474B-83EA-B765CA2E1FE7}
en dit vind ik dus nergens meer terug helaas.