Hoe kan ik recente bestanden in logo libreoffice weergegeven in DOCK verwijderen?
Zoals ik het begrijp is er onder aan de lijst een mogelijkheid om de gehele lijst te wissen.
in het hoofdmenu bovenaan het scherm is er de mogelijkheid om de lijst te wissen maar als ik in de dock balk onderaan het Mac scherm op het icoontje van libreoffice met de rechtermuisknop klik dan bekom ik de files die ik eerder gebruikt heb, maar die lijst kan ik niet wissen. er staan nu 23 files in genoteerd en in die lijst kan ik alleen een file aanklikken om te openen maar nergens is vermeld hoe ik die lijst kan wissen.
Mvg
Willy
Misschien loop je tegen een fout aan die al hersteld is in een nieuwere versie. We weten niet welke versie gebruikt wordt maar misschien moet je naar een nieuwere versie gaan. Ik ga er ook vanuit dat je niet op een lijst werkt die door je OS getoond wordt.
Bedankt voor uw hulp.
De fout ligt aan het OS daar een nieuwe versie van libreoffice hetzelfde resultaat geeft.
Rechtermuisknop geklikt op het icoontje van libreoffice in DOCK Mac pcgaf opnieuw de ganse lijst van
Eerdere geopende documenten en de lijst in libreoffice was toch leeg.
Nu nog de lijst verwijderen in het OS. Hopelijk lukt het.
Mvg
Willy
------ Oorspronkelijke bericht ------
Van “RPG via Ask LibreOffice” <noreply@ask.libreoffice.org>
Aan odbw@telenet.be
Datum 25/01/2025, 13:21:04
Onderwerp [Ask LibreOffice] [Nederlands] recente bestanden libreoffice onder Mac dock logo verwijderen
Misschien moet je DOCK opnieuw opstarten nadat je in libreoffice de lijst hebt gewist. Ik heb gezocht op: refresh dock mac. Ik kreeg de volgende link
https://www.howtogeek.com/363857/how-to-fix-your-macs-dock-when-it-gets-stuck/