Rijen (en kolommen) vastzetten wordt niet opgeslagen

Ik krijg het niet voor elkaar rijen in mijn calculatiesheets blijvend vast te zetten. Ik kan ze met de knop en via het menu wel vastzetten, en dat werkt zolang de sheet geopend is. Maar na afsluiten en weer openen is het weer verdwenen. Dat zou toch gewoon opgeslagen moeten worden? Doe ik iets fout?

Het vastzetten van rijen en kolommen in een werkblad van Calc hoort wel opgeslagen te worden. Ik heb het voor de zekerheid nog even uitgeprobeerd en dit gaat prima. Waarschijnlijk is je gebruikersprofiel de oorzaak. Probeer deze eens te resetten: Gebruikersprofiel - The Document Foundation Wiki

Bedankt. Helaas is dat niet de oplossing.
Ik denk dat het probleem ook vooral in Windows zit, of in de Windows versie van libreoffice. Ik heb het bestand even naar mijn eigen computer verplaatst (linux), en geopend en daar blijkt de titelblokkering gewoon goed opgeslagen. Alleen bij openen op de Windows machine is het verdwenen. Heel vreemd.

Ik draai ook Libreoffice op Windows en heb hier geen probleem mee. Ik denk dat het toch iets met het profiel te maken heeft.

Misschien op beide computer de zelfde versie van LibreOffice gebruiken. En kies mogelijk voor LibreOffice 7.1 of hoger aan gezien in die versie er iets met Freeze ( vastzetten rijen en kolommen) veranderd is.

In de veilige modus is het precies hetzelfde probleem, dus zou het niet aan het profiel mogen liggen? Ten minste niet volgens de informatie in bovenstaande link.
Op de windows computer staat nu de laatste versie 7.5, en dat geeft ook geen verschil helaas.
Maar het is toch vreemd, want blijkbaar staat het wel goed opgeslagen in het bestand, alleen “leest” hij die info niet goed. Bij het openen van het ongewijzigde bestand op de andere computer staat de titelblokkering gewoon goed ingesteld.

Heb je daadwerkelijk je profiel gereset? Anders zou ik het toch eens proberen. Wellicht wordt het vastzetten van rijen en kolommen ook opgeslagen in je profiel en werkt het in veilige modus ook niet.