Script loactie marker kwijt

hi,
Voorheen had ik een groen blokje die de markering van mijn script locatie aangaf. Ik gebruik Libre office om scripts in de tekst aan te geven zodat deze uitgelezen kunnen worden door Zaaksysteem.

Het groene blokje dat ik bedoel is de marker die toont wanneer je in de tekst een script hebt toegevoegd. dus normaal markeer een een stuk tekst, klik ik sectie, selecteer de sectie klik op script, voeg mijn script in en dan toont hij normaal een groen blokje aan het begin van de sectie. Zodat er gemarkeerd is waar in de tekst een script voor komt.

Nu worden deze markers niet meer getoond en kan ik dus niet meer uitlezen waar in mijn tekst de scripts voorkomen. ik vermoed dat ik een macro gedrukt heb of een optie aangeklikt, maar kan deze niet vinden. heeft iemand een suggestie waar deze kan staan, of wat deze kan zijn.

Ik heb het idee dat niemand echt begrijpt wat je bedoeld. Daarom heb ik ook op het Engels forum antwoord gegeven in de hoop dat anderen daar ook een antwoord geven.
Ik heb niet het idee dat het probleem gelegen is in de macro’s maar in een verandering van LibreOffice. Misschien wel in het maken van een donkere mode. Het is misschien wel een achteruitgang.
Ik weet niet hoe computervaardig je bent maar overstappen naar een nieuwere of oudere versie kant helpen. Ook het vernieuwen van het gebruikers profiel kan helpen maar maak eerst een kopie van de oude. Dit kan ook door het hernoemen van de huidige profielmap. Sluit eerst Libreoffice goed af.