suggestie doen voor jullie programma

Hoe kan ik een suggestie doen voor een van jullie programmas?

Ik heb het geprobeerd via Reageren | LibreOffice - Een aantrekkelijk, leuk project
ik klik op stel een verbetering voor. kom ik op een andere site over bugs.
nahja dan doe ik maar file a bug. ondanks dat het niet meer aan de omschrijving voldoet. dan moet ik inloggen.
ik probeer het mailadres en ww wat ik ook gebruik voor deze site. werkt niet.

Nahja dat aanzich is al een klacht of een suggestie voor jullie; zorg dat het makkelijker is om een suggestie of verbetering te doen. dit is nu echt niet te doen! en weer een site waar ik een account voor moet maken… echt geen zin en behoefte aan. Dit is wel mijn tijd die ik nu steek om jullie te helpen.
Als ik minder tijd of geduld had had ik alles allang uitgeknalt.

Ik wilde gaan doneren. Maar door al dit gedoe heb ik zin om toch maar weer voor microsoft te gaan betalen.

verbetering suggestie: als je een Comment toevoegd aan een vakje, kan je deze niet opschalen. zeeeer irritant.
ook als je er naast klikt gaatie niet weg. dan moet ik echt hide comment klikken. maar het niet kunnen groter maken van dit gebied is zwaar irritant.

Ask.LibreOffice is een website van gebruikers voor gebruikers. Het zijn dus niet ‘onze programma’s’, maar de ons allen ter beschikking gestelde programma’s die wij, helpende vrijwilligers, net als jij gebruiken. Het heeft dus geen enkele zin om kwaad te worden op de gemeenschap van hier actieve gebruikers wanneer iets niet werkt zoals jij denkt dat het zou moeten werken. Heb je hulp nodig, dan mag je hier op deze site een vraag stellen en hopen dat een meer of minder ervaren gebruiker je kan helpen. Niet meer, maar zeker ook niet minder. En bedenk wel, de vrijwilligers die hier op deze site proberen om andere gebruikers zoals jij te helpen doen dat geheel gratis en in hun eigen vrije tijd. Zij zitten dus niet te wachten op verwijten waar zij niets aan of mee kunnen doen.