Alfabetische index telt ook de woorden mee op de indexpagina zelf

Ik heb voor een boek - opgemaakt in LibreOffice Writer - een alfabetische index gemaakt met namen van personen. Wanneer ik op index bijwerken klik, dan telt hij ook de namen mee die op de alfabetische index-pagina zelf staan. Dus de alfabetische index aan het einde van het boek. Hoe zorg ik ervoor dat die namen niet worden meegeteld op de indexpagina zelf?

Heb je op de eerste pagina van het register nog meer tekst staan en begint het register daaronder, of telt de index gewoon de woorden in het register zelf mee?

Op de eerste pagina van het register staat de titel ‘Alfabetische register’ met daaronder de zoekresultaten, opgemaakt in twee kolommen… Daaronder worden de woorden in de index ook zelf meegeteld.

Kun je een voorbeeldbestand uploaden? Geen schermafdruk, maar een echt document?

Het voorbeeldbestand is een biografie. Ik kan dat nog niet met iemand delen. Bovendien is het een heel groot bestand. Misschien zit er niets anders op dan de gevonden woorden in het Alfabetische register handmatig weg te halen.

Gebeurt dat met alle woorden? Voor de duidelijkheid: bij mij gebeurt dat niet, er moet dus iets bijzonders aan de hand zijn.

Op de Engelstalige afdeling kwam ik iets tegen dat hier op lijkt. Ga naar de bladzijde waar het register begint. Druk op Ctrl+F8 om veldmarkeringen zichtbaar te maken. Mogelijk zie je dan een boel grijs van markeringen voor namen die in het register voorkomen. Die markeringen kun je dan deleten en dan ben je hopelijk van die bladzijdeverwijzingen af.

Hey floris_v, ontzettend bedankt!