Datum min verjaardag

Hallo, ik worstel nu al even met de datum. Ik wil bijvoorbeeld in G de datum van vandaag (die natuurlijk elke dag oploopt) en die moet de verjaardagen in F er van aftrekken zodat ik dus gelijk weet hoe oud die persoon is.
Alvast hartelijk dank.

Zet de geboortedatums in een kolom (bijvoorbeeld F, zoals in jouw voorbeeld). Zet dan in G1 =AFRONDEN.NAAR.BENEDEN((VANDAAG()-F1)/ 365,25;0) en kopieer die omlaag.

GEWELDIG, bedankt Kees het werkt prima.
Nu heb ik toch nog 2 vragen, waarom staat er na VANDAAG
() in laats van )( en wat is de functie van ;0 op het eind?
Nu heb ik mijn lijst eens na gekeken, maar er staat toch één foute tussen, zij is geboren op 10-04-1941, maar zegt dan dat ze 80 jaar is, of wordt dit recht gezet na 0,25 dag.

() hoort bij de functie VANDAAG. De 0 staat voor nul decimalen. Het voorbeeld dat je geeft komt (denk ik) door het rekenverschil 0,25. (ze is vandaag jarig) Morgen zal de functie 81 jaar geven.

Oké, bedankt voor het antwoord Kees, het is duidelijk.

@knutsel: het is de bedoeling dat je antwoord van @kees538 accepteert (klik op de puntjes onder zijn antwoord, klik dan het vakje Oplossing aan). Dan weten andere mensen met dezelfde vraag die hier gaan zoeken dat ze hier een goed antwoord kunnen vinden.