Eindnoten verschijnen na de achterflappagina. Wat doe ik fout?

Bij het voltooien van mijn boek worden alle ingevoegde eindnoten op de pagina geplaatst na de achterflap. Dus buiten het boek zelf. Wat doe ik fout. Ik moet toch zelf kunnen bepalen op welke pagina ik de eindnoten wil plaatsen?

Stap 1
Zet de cursor onderaan de laatste bladzijde vóór de flaptekst. Druk dan op Ctrl+Shift+Home, zodat de tekst tot aan het begin is geselecteerd.

Stap 2
Kies Invoegen - Sectie. Selecteer de tab Voetnoeten/Eindnoten en zet daar een vinkje onder Eindnoten bij Aan het eind van de sectie. OK om af te sluiten.

NB. teksten vertaald van Engelse interface, kunnen afwijken van teksten in de Nl interface. Edit: cursivering ter verduidelijking toegevoegd.

Als ik de hele tekst selecteer en ik kies dan op Invoegen - Sectie, vervolgens Voetnoot/Eindnoot, dan Aan het einde van een tekst verzamelen, dan gebeurt hetzelfde: voetnoten helemaal aan het einde van het document. Dus na de afsluitende Titelpagina. Hier de achterflap… Ik begrijp hier even niets van.

@Arend1 Je laat in je citaat iets belangrijks weg. Je moet selecteren - tot aan de tekst voor de achterflap.

O ja, ik heb alle tekst met CTRL + A geselecteerd, maar de eindnoten verschijnen toch na de achterflap. Is het misschien een idee om die achterflap pas aan te maken nadat alle voetnoten zijn verwerkt?

Lees mijn reactie nog een keer? Het natuurlijk heeft geen zin om alle tekst in de sectie te zetten. Wat je na de eindnoten wil laten komen moet daar buiten blijven.

Dag floris_v. Dank voor al uw reacties. Helaas is het mij nog niet gelukt om eindnoten in mijn boek op te nemen. Ik vond ergens in Wikipedia nog een artikel dat beschrijft: ‘(…) Voet/Eindnoot; voegt een voetnoot of eindnoot in een document in. Het anker voor de noot wordt ingevoegd op de huidige cursorpositie. U kunt kiezen tussen automatische nummering of een eigen teken (…)’. Bij een afbeelding weet ik hoe ik een ankerpunt kan maken. Maar bij tekst niet. Ik realiseer me dat ik geen echte kenner ben van LibreOffice Writer. Toch werk ik liever met Writer dan met Office365 Word. Dus, als het niet teveel gevraagd is, graag een verwijzing naar een videolink waarin dit wordt uitgelegd. U blijft anders wel aan de gang met mij.

Instructies opnieuw bewerkt. Hopelijk werkt het zo.

Bedankt floris_v. Inderdaad de instructies leiden naar de oplossing!