Font Dolly vertoont rare tekens

Bij het opmaken van een document in LibreOffice Writer krijg ik bij het gebruik van het overbekende lettertype “Dolly” vreemde tekens die spaties moeten voorstellen. (Zie de bijlage). Ik heb geen idee hoe dat komt? Mij gebeurt zoiets wel vaker met dit lettertype als ik het als kopje vet afdruk.

Bij het omzetten van LibreOffice Writer document naar PDF zie ik deze “rare tekens” niet.

Wie kan mij op weg helpen door te zeggen wat de oorzaak is dat deze rare tekens in de tekst in LibreOffice Writer komen?

Heel veel dank!

Zie hieronder het resultaat dat ik krijg:
kopje-font-Dolly

Dit overbekende lettertype was mij geheel onbekend, maar ik heb er een gratis versie van geïnstalleerd en zie, het vertoont niet dat probleem. Dat zegt niets, want je kunt op verschillende websites een versie van Dolly downloaden, ook bij Adobe. Mogelijk hangt het dus van de versie van Dolly af, of er speelt nog iets anders. Kortom, we hebben meer informatie nodig om dit probleem op te kunnen helpen lossen.

Bedankt voor uw antwoord. Zou ik ook mogen weten waar u het lettertype Dolly heeft gedownload? Van welke website?

Ik zou het zeer waarderen als u deze informatie met mij zou willen delen! Dan kan ik zelf het huidige Dolly-font verwijderen en de nieuwe (lees: vollediger) Dolly font-family downloaden.

Bij voorbaat hartelijk dank!
Arend

Gedownload op Dolly Font | wfonts.com - download free. Op mijn beurt ben ik benieuwd waar het niet goed werkende font vandaan komt. Het zou kunnen dat het bij mij wel goed werkt en dat er iets anders aan de hand is.

Bedankt voor het aanleveren van het lettertype Dolly waarmee ik nu ook geen enkel probleem meer mee ervaar. Ik weet niet precies meer waar ik het font Dolly, wat ik voorheen gebruikte, heb verkregen. Het spijt me dat ik u deze informatie dus niet kan geven.

Ik heb het Dolly font van een andere website uit mijn map met lettertypes verwijderd en daarna het Dolly font (van wfonts.com) opnieuw geïnstalleerd. Geen enkel probleem meer.

Ik wil u heel graag bedanken voor de oplossing.