Fout 540 bij het ophalen van gegevens

Hi,
Ik heb een ‘dingetje’ waar ik niet goed uit kom. Het heeft met celverwijzingen te maken: gegevens halen uit de cel van een andere spreadsheet, die ook nog eens in een andere map zit:
Excel:
=ALS(’[NUTSbedrijven.xlsx]Vandebron 2024’!N3="";"";’[NUTSbedrijven.xlsx]Vandebron 2024’!N5+’[NUTSbedrijven.xlsx]Vandebron 2024’!N11+’[NUTSbedrijven.xlsx]Solar Edge 2025’!D6)
Libre Office:
=ALS(‘file:///D:/eeefd33c7ec7cb7d/HAR-MIR/NUTSbedrijven.xlsx’#$‘Vandebron 2024’.N3="";"";‘file:///D:/eeefd33c7ec7cb7d/HAR-MIR/NUTSbedrijven.xlsx’#$‘Vandebron 2024’.N5+‘file:///D:/eeefd33c7ec7cb7d/HAR-MIR/NUTSbedrijven.xlsx’#$‘Vandebron 2024’.N11+‘file:///D:/eeefd33c7ec7cb7d/HAR-MIR/NUTSbedrijven.xlsx’#$‘Solar Edge 2025’.D6)

Het levert me de fout 540 op

Bij het openen van de betreffende spreadsheet krijg ik ook nog de volgende foutmelding:
Het volgende externe bestand kon niet worden geladen. Gekoppelde gegevens van dit bestand zijn niet bijgewerkt.
file:///D:/eeefd33c7ec7cb7d/HAR-MIR/NUTSbedrijven.xlsx

Wat kan LibreOffice hier niet dat Excel wel kan?

Ik hoor het graag, alvast bedankt.
Harmen

540 Externe inhoud uitgeschakeld
Er is een functie aangetroffen die het (opnieuw) laden van externe bronnen
vereist en de gebruiker heeft het opnieuw laden van externe bronnen nog niet
bevestigd.

Waarschijnlijk zijn de koppelingen defect geraakt. Kijk eens onder Blad > Externe koppelingen of je daar iets kunt herstellen.

Vermoedelijk moet je ook de punt voor de celaanduiding vervangen door een komma

Hi, nee die laatste optie is sowieso niet goed, fout501. Maar kan het zijn dat celverwijzingen gewoon niet werken naar andere (verkenner)-mappen? Het werkt namelijk wel als beide spreadsheets in dezelfde map staan.

Dat zou (theoretisch) niet uit moeten maken. Misschien dat de aanhalingstekens niet helemaal goed staan. Probeer eens de bestandsnaam en de bladnaam samen tussen 1 paar aanhalingstekens te zetten.
De optie die zeker zou moeten werken is door de koppeling opnieuw aan te maken, met Blad > Externe koppeling, dan zou LO hem zelf op de goede manier moeten invullen.

Ja, ik ben er achter. Het werkt dus alleen als het bestand een ods-extensie heeft. Dan werkt ook de externe koppeling.