import sheet in base lukt slechts deels

Ik heb een spreadsheet met daarin al mijn adressen van relaties/bekenden. Ik zou daarvan een database willen maken, maar dat lukt slechts half. Ik krijg nl slechts 96 van de 242 adressen in mijn database. Die 96 zijn wel helemaal goed, maar hoe krijg ik de resterende 146 adressen geïmporteerd?
De gevolgde procedure:
1 start libreoffice base 2 connect to existing database, en doe dat door dan te kiezen voor spreadsheet, en vervolgens “set up connection to spreadsheet” waarin je via “location and filename” en browse naar het betreffende sheet toe gaat, en die file aanklikt. Vervolgens krijg je onder de pagina “set up connection to spreadsheet” het veld “next” te zien, waarop je klikt. Vervolgens kun je de naam en locatie van de aan te makenkrijg je een denkpauze opgeven, en dan op next klikken, waarna je na een paar seconden de database kunt zien in het scherm rechts onderin, onder tables. De getoonde adressen zijn correct, maar onvolledig: ik krijg slechts de eerste 96 adressen te zien. Is er een reden te bedenken dat de database stopt na de import van 96 adressen?
Dank u

Mogelijk is er een filter actief. Probeer het filter te verwijderen door op de knop, verwijder filter, te drukken.

Wat ook kan is een database maken met een tabel met hetzelfde aantal kolommen als het spreadsheet, te kopieren range selecteren in spreadsheet (zonder de kolomnamen), CTRL+C, de tabel selecteren in base, rechtsklik, en paste, selecteer append data > create. Dit geeft een onafhankelijker resultaat dan verbinden met een sheet.

Het omgekeerde kan ook: in base een tabel of query selecteren, CTRL+C, in een veld gaan staan in een spreadsheet en CTRL+V (of rechtsklik > paste)