In plats van een update kreeg ik een downgrade!

Bij activeren laptop vanuit sleep mode, bleek mijn LibreOfiice 7.4.7 te zijn vervangen door Libreoffice 7.3.
Tevens was de lijst van nog openstaande files leeg (sommigen nog niet gesaved)!
Dit is echt waardeloos en heel erg.
Hoe kan dit in hemelsnaam gebeuren?
Wat moet ik hiermee?

Dit heeft niets met LibreOffice te maken maar met je besturingssysteem. Bestanden die niet opgeslagen zijn kunnen dan ook helaas niet hersteld worden. Het is natuurlijk altijd raadzaam bestanden op te slaan voordat je even gaat pauzeren en je laptop in slaapstand zet.

Kees538; je antwoord heeft toch niks te maken met het gegeven dat mijn Libreoffice 7.4.7 zomaar eventjes vervangen werdt door een (veel) oudere versie? Wat ik hoop te leren is hoe de automatische update zomaar een downgrade kan zijn…

Dat is niet zo eenvoudig te beantwoorden. Dat ligt, zoals ik al zei, aan je besturingssysteem. Wat gebruik je? Windows of Linux?

Ik werk met Windows

Dan is dit voor mij een raadsel. Ik werk ook met Windows, maar heb nog nooit zoiets meegemaakt. Waarschijnlijk stonden beide versies op je laptop en is op één of andere manier de nieuwste versie corrupt geraakt. Windows slaapstand doet wel eens rare dingen. Vooral als intussen de accu leeg raakt.