Kopiëren van de tekst in "Voorwaardelijke opmaak"

Als 80-jarige beginnende Calc-gebruiker heb ik in de “Voorwaardelijke Opmaak” een flinke rij met formules en toegewezen cellen staan.
Ik wil nu alles kopiëren en opslaan in een tekst document.
Met Ctrl-A selecteer ik alles, maar als ik dan in een tekstdocument alles wil opslaan met Ctrl-C, gebeurt er niets. Blanco !!!
Wat doe ik niet goed ?

Ctrl+V werkt bij mij prima met zo’n selectie. Kunt u precies aangeven wat u verder doet? Bijvoorbeeld:

De selectie is met Ctrl+C naar het klembord gekopieerd, dan ga ik naar het Writer-document en druk op Ctrl+V om te plakken. Er gebeurt niets.

Beste Floris …
Ik mijn vraag staat een fout … ik bedoelde dus dat ik na de tekst met ctrl-C te hebben gekopieerd, deze tekst in mijn tekstdocument met ctrl-V wilde plakken. Dat lukte dus niet, want de pagina bleef blanco.

Kunt u een voorbeeldbestand bijvoegen? De “Uploadknop” is de zevende van links boven het invoerscherm, met pijl omhoog. Misschien heeft het te maken met de aard van de voorwaardelijke opmaak. Spelend met een klein proefbestandje viel me trouwens op dat de voorwaardelijke bij het plakken opmaak niet behouden blijft.