Lettertype wijzigen van meerdere cellen

Ik heb een document met ruim 3000 regels, en als ik daar het lettertype en -grootte van wil wijzigen (van alle cellen) dan gebeurt er niks.

Als ik alles selecteer en het lettertype wijzig, zie ik dat wel dat het lettertype bovenin is wat ik selecteer, maar er verandert niks in de cellen in de spreadsheet.

Het werkt wel als ik maar één cel selecteer. Maar dat zou betekenen dat ik per cel het lettertype moet wijzigen, en dan ben je wel even bezig…

Is hier een oplossing voor? Ik heb de meest recente versie gedownload, maar dat lost het probleem niet op.

Eerst maar es een vraag: heb je hetzelfde verschijnsel bij een nieuw document?

u zou misschien eens kunnen proberen om niet in de balk het lettertype te wijzigen, maar door rechtermuisklik te doen op een cel na alles geselecteerd te hebben, en vervolgens Cellen formatteren te selecteren, en dan daar het lettertype aan te passen en dan te bevestigen. Ik twijfel eraan dat het zal werken, maar valt te proberen ?

Als ik in een bestaand document alles selecteer en het lettertype wijzig, wordt dit overal aangepast. Het kan zijn, zoals tao1 aangeeft, dat er iets met dit document aan de hand is. Of anders kun je proberen je gebruikersprofiel te resetten.