LibreOffice 7.0.6.2-Windows 10 Pro. Zoek en vervang géén popup

In Writer program met geopende tekstfile.
Bij klicken op Bewerken\Zoeken en vervangen opent er géén venster.
Het icon voor deze fie in de werkbalk wordt wel blauw gemaakt maar er verschijnt
géén Zoeken en vervangen venster.
Ik heb complete program verwijderd en opnieuw geinstallerd.
Werkt nog steeds niet.
Staat er ergens een vinkje verkeerd.? Of blijven er bij verwijderen program nog
files aanwezig welke dit beinvloeden?
m.vr.gr.
Kantoor09

In Calc wordt bij zoeken en vervangen wel het popup venster geopend.
Nieuw Writer doc aangemaakt daar wordt bij zoeken en vervangen niet het popup vesnter geopend.
Ra,Ra,Ra hoe komt dit???

Hier graag aanvullingen op je vraag in de vraag zelf zetten. Antwoorden moeten volgens de huisregels echt oplossingen aanbieden.

In latere versies van OpenOffice (en daarmee alle versies van LibreOffice) is de sneltoetscombinatie Ctrl+F gekoppeld aan het zoekvak in de statusbalk of een knoppenbalk. Om het ‘Zoeken & Vervangen’-venster te krijgen moet je de combinatie Ctrl+H gebruiken.

Is je vraag beantwoord? Klik dan op ✓ naast het goede antwoord. Klik op ^ naast antwoorden waar je wat aan had.
Let op: reageer hier met opmerking toevoegen. Een antwoord is gereserveerd voor oplossingen voor de oorspronkelijke vraag.

Ctrl + H opent in Calc wel het venster in Writer helaas weer niet.
Het effect is hetzelfde als klicken op het Icon, het Icon wordt blauw omkaderd
maar opent geen zoek en vervang venster in Writer

Het heeft bij mij altijd gewerkt, anders schreef ik het niet. Als het bij jou niet werkt, is er iets niet goed ingesteld op je pc of binnen LibreOffice. Controleer of het goed is ingesteld bij de toetscombinaties in Extra - Aanpassen - Toetsenbord. Eventueel moet je je gebruikersprofiel resetten. Zie voor problemen met het gebruikersprofiel Gebruikersprofiel in de Wiki.

Het zat in het gebruikersprofiel, User hernoemd naar user-old, opnieuw opgestart en het werkt weer.
Bedankt voor de info.