Ontbrekende afbreekgegevens

Bij het opstarten van LibreOffice Writer krijg ik een foutmelding: "Ontbrekende afbreekgegevens. Gelieve het pakket voor afbrekingen te installeren voor de locale “fy-NL”. (Zie ook de schermafdruk).

Ik heb een goed werkend bestand van mijn laptop overgezet naar mijn desktopcomputer. Het betreft hier een boekbestand met tekst en foto’s die gekoppeld zijn. Dus: keurig de foto’s in dezelfde map geplaatst als waar ik ze heb neergezet op mijn laptop.

Ik kom er niet achter wat ik nu wel of niet heb geïnstalleerd op mijn laptop wat de melding in LibreOffice aangaat.
Hoe krijg ik deze foutmelding weg? Wat moet ik op mijn desktopcomputer daarvoor installeren? Wie heeft een oplossing?

Dank voor uw tijd en aandacht. Het zijn de laatste vragen waar ik mee zit.

ontbrekende-afbreekgegevens

Het is een waarschuwing dat de tekst niet automatisch kan worden afgebroken als het pakket met regels voor woordafbreking voor een bepaalde taal - ik denk in dit geval Fries, de code fy-NL is mij niet bekend - niet is geïnstalleerd. Het heeft verder absoluut geen gevolgen voor uw document, het is niets om u zorgen over te maken.

1 Like