Op webdav drive veel tmp files naast origineel

Hoi,
Als ik bestanden lokaal op mijn computer opsla is er niets aan de hand, maar als ik dat (veel) doe op mijn webdav drive dan staan in dezelfde directory ook tmp files van dezelfde grootte en hetzelfde tijdstip als het originele bestand. Als ik dus tijdens het werk meerdere keren opsla dan komen er meerdere tmp files bij. Dit vervuilt mijn drive (en dagelijkse incrementele backup).
Dit speelt sinds de update naar 7.5.1.2

Dus naast originele bestand ook tmp files (die niet automatische worden verwijderd) op de Synology NAS waarmee ik via webdav ben verbonden.
Hoe kan ik dit stoppen?
Al vast dank voor het meedenken.

Niemand met dit zelfde probleem? Ieder save creëert een nieuwe tmp file en dat vervuilt mijn drive behoorlijk.

De Nederlandstalige sectie van ask.libreoffice heeft maar weinig ‘leden’, en van hen gebruikt verder misschien wel niemand webdav.

Dank, voor je reactie. Had ik ook bedacht, maar ontdek vanmorgen dat het probleem in RaiDrive zit dat ik gebruik voor mijn webdav verbinding. Die heeft dit weekend een update uitgebracht waardoor het probleem is verholpen. Ze noemen het ook specifiek in hun bugfix lijst.

1 Like

Bedankt voor je reactie!