Opmaak verschil tussen 7.3 &7.4.0.3 t.o.v. 7.4.1.2

Ik gebruik LO als sinds het begin (komend van OO en daarvoor SO). Nu ervaar ik voor het eerst vreemd gedrag in opmaak. Een bestaand document in.odt met afbeeldingen wordt op 2 verschillende computers met zelfde Linux (Fedora 36) verschillend weergegeven.

Details computer 1: LO 7.3.1.3 toont gewenste opmaak, LO 7.4.1.2 toont afwijkende opmaak
Details computer 2: LO 7.4.0.3 toont gewenste opmaak

Details afwijkende opmaak: o.a. ander lettertype, andere tekst-opmaak selectie, andere regel-afstand waardoor afbeeldingen en teksten op andere pagina’s staan en teksten zijn uitgerekt.

Tot nu toe heeft een wijziging van Fedora Linux versie of LO versie nooit problemen opgeleverd. De opmaak van dit document (een periodiek) was altijd zoals gewenst. Nu op deze computer dus niet meer. Hoe zou dit kunnen komen?

Dank voor een reactie.

Lijkt mij drie mogelijkheden. Of er is een bugje geslopen in 7.4.1.2 of je gebruikersprofiel is corrupt geraakt of de computer gebruikt een ander standaardsjabloon. Kijk eens of het standaardsjabloon niet is aangepast of probeer eens op de computer waar het fout gaat het gebruikersprofiel te resetten.

Dan lijkt me dat er een bugje van toepassing is. Ik heb versie 7.3 nog niet verwijderd, dus toen ik deze weer startte, zag de opmaak er weer normaal uit.
Ik kan 7.4.1.2 ook naast 7.4.0.3 op de 2e computer installeren. Als de fout ook daar te zien is, is het idd een bug.