Rode rand(en)

ik heb een probleem dat ik een rode rand heb in LibreOffice Calc.
Misschien is het Paneel voor inhoud?
Ik kan het niet vinden hoe ik die weg krijg.

Waar zit de rode rand precies? Is het een bestaand document die iemand anders heeft gemaakt? Is het rond een cel? Kijk eens bij Opmaak > Cellen en dan tabblad Rand.
Misschien is daar een rand ingesteld.

Uit uw beschrijving zie ik dat waarschijnlijk de optie Wijzigingen bijhouden aan staat. Ga naar Bewerken > Wijzigingen bijhouden. Daar staat waarschijnlijk Bijhouden aan. Klik hierop om het uit te zetten. Ga nog eens naar Bewerken > Wijzigingen bijhouden > Beheren. U krijgt een scherm met bijgehouden wijzigingen. Klik op Alles accepteren en de rode rand zal verdwijnen.

Goedendag Kees538,
fijn bedankt voor u reactie.
Ik heb het geprobeerd bij Opmaak>Cellen en dan naar tabblad Randen maar ik zie niet hoe of wat ik precies moet doen.
Ik heb een prt sc sysrq gemaakt maar die is niet bij mijn vraag terecht gekomen.
Op die afbeelding zie je een box je met het volgenden:
, 31-08-2020 18:45:18: Cel H20 van ‘-10’ in '0’gewijzigd
met een blauwe pijl naar het rode randje met een links bovenaan een rood blokje.
Nee ik heb dit document niet van iemand gekregen ik het zelf ergens per ongeluk veroorzaakt.
Het komt niet voor op andere opgeslagen documenten.

Ik zou graag mijn afbeelding willen toevoegen maar ik snap niet goed hoe ik dat kan doen. Terwijl ik wel ergens al een keer gedaan heb.

Nee, afbeeldingen kunnen hier niet worden toegevoegd. U kunt de afbeelding wel via bijvoorbeeld dropbox en wetransfer uploaden en dan de koppeling hier vermelden. Uit uw beschrijving zie ik dat waarschijnlijk de optie Wijzigingen bijhouden aan staat. Ga naar Bewerken > Wijzigingen bijhouden. Daar staat waarschijnlijk Bijhouden aan. Klik hierop om het uit te zetten. Ga nog eens naar Bewerken > Wijzigingen bijhouden > Beheren. U krijgt een scherm met bijgehouden wijzigingen. Klik op Alles accepteren en de rode rand zal verdwijnen.