subdocument met kruisverwijzing naar koppen in ander subdocument

Wanneer ik gebruik maak van een hoofddocument met meerdere subdocumenten en ik wil vanuit een subdocument een kruisverwijzing naar een woord in een ander subdocument wil maken, dan voer ik bij het invoegen van de verwijzing handmatig de naam in van een ingestelde kruisverwijzing in een ander subdocument. DIt werkt goed.

Mijn vraag is hoe ik vanuit het eerste subdocument een kruisverwijzing naar een kop in een ander subdocument in kan voeren? In de dialoog voor kruisverwijzing zie ik alleen de koppen uit het document zelf en niet de koppen in de andere documenten.

Ben

Een heel oude handleiding voor OpenOffice.org geeft aan dat je eerst de ankers voor de kruisverwijzingen invoegt in alle subdocumenten, waarbij de namen natuurlijk uniek moeten zijn - niet per subdocument maar over alle subdocumenten en het hoofddocument. Maak een lijst (in een apart bestand) met namen van ankers per subdocument. Als je kruisverwijzingen gaat invoegen, moet je de lijst met mogelijke ankers in het subdocument zelf negeren en meteen de gewenste naam invullen in het tekstvak Naam.

Wat ik nu doe is een kruisverwijzing instellen voor de kop en die vervolgens op dezelfde manier als een reguliere kruisverwijzing gebruiken. Het is voor mij een bruikbare workaround en ik denk dat het uiteindelijk minder werk is dan de hierboven beschreven oplossing, zeker nu ik al een uitgebreide set subdocumenten heb.