Rechtsboven op mijn scherm in LibreOffice Writer verschijnt de melding ‘Update beschikbaar voor extensies’. Wanneer ik hierop klik, blijft de voortgangsbalk draaien en wordt er niets afgerond. Wat gaat hier fout?
Dat kan door van alles komen, bijvoorbeeld doordat er geen verbinding to stand komt met de server waar die extensie op staat. Om welke extensie gaat het?
Het gaat hier om ‘Language Tool 5.4’. Dank voor het meedenken.
Heb ik ook, hij werkt normaal, ik heb geen waarschuwing voor een update gekregen. Na controle op updates in de extensiemanager komt de melding: “No installable updates are available. To see ignored or disabled updates, mark the check box ‘Show all updates’.” Voor de zekerheid: heb je versie 5.4 of wil je updaten?
Dag, ik wilde updaten naar versie 5.4. Maar nu komt ie er ineens niet meer mee…
Als je nu eens gewoon naar LanguageTool » Extensions gaat en hem daar downloadt en installeert, werkt het dan wel?
Zojuist zag ik dat er een update was van LibreOffice en die heb ik gelijk even gedraaid. Ik heb daarna de melding niet meer gekregen.
Bij dit soort conversaties is het gebruikelijk dat in elk geval de vraagsteller vermeldt welke versie van LibO en evt ook welk besturingssysteem hij/zij heeft. Daarmee kunnen andere mensen hun voordeel doen als ze met dezelfde vraag deze discussie vinden.
Sorry, ik werk nu met LibreOffice 7.2.1.2 onder Windows 64-bits allernieuwste versie. Het probleem is zeer waarschijnlijk vanzelf opgelost doordat ik de update heb gedraaid. Dank u wel!