Waar wordt een Macro (Basic) ergens op de computer bewaart?

Op een computer met Ubuntu 20.04 LTS, waar wordt een zelfgemaakte Macro ergens bewaart?

De Basic-macro’s staan in de map Basic in je gebruikersprofiel. Je vindt de map met je gebruikersprofiel bijvoorbeeld in Extra - Opties - Paden; de padnaam daarvan is bij mij (zelfde OS) /home/gebruikersnaam/snap/libreoffice/235/.config/libreoffice/4/user/.

Heeft U werkelijk eenzelfde OS? Dat is eigenaardig want ik zie in /home/gebruikersnaam/snap geen map ‘libreoffice’, die heb ik nu gevonden in /home/gebruikersnaam/.config.
Het volledige pad is bij mij: /home/gebruikersnaam/.config/libreoffice/4/user/basic/Standard.

Dat hangt er geloof ik van af of je LibreOffice downloadt en installeert vanaf de website of installeert vanuit de Ubuntu Software app. In het tweede geval komt hij in /snap/ terecht, anders direct in /home/username/.
In elk geval vind je het complete pad in Extra - Opties - Paden - maar bij mij gek genoeg niet de vermelding van waar de macro’s belanden…

Ik heb LibreOffice 7.2 geïnstalleerd d.m.v. een update via een Terminal commando (sudo snap …).
In Extra - Opties - LibreOffice - Paden zie ik ook niet waar de macro’s belanden.