Werkblad kopiëren

In versie 7.0.2.2 (x64) is deze functie niet beschikbaar. Gaarne info wanneer dat weer kan.
Of moet ik met een oudere versie blijven werken?
Of is deze mogelijkheid op een andere wijze benaderbaar?

Ik heb het even geprobeerd met versie 7.0.2.2 en bij mij werkt het gewoon.
Ik klik met rechts op de tab van het gewenste blad en kies Blad verplaatsen/kopiëren in het contextmenu.
In het geopende dialoogvenster kun je kiezen voor verplaatsen of kopiëren.
Ook kun je kiezen waar het blad heen moet, Hetzelfde werkblad of een andere en waar in het werkblad en je kunt het een naam geven.

Beste Kees538,
bedankt voor je reactie. Jouw instructie is zoals ik het altijd heb gedaan. Dat klopt.
Echter werkt het wel wanneer ik een compleet nieuwe file gebruik.
Daarmee is mijn probleem niet opgelost. Heb gezocht om deze functies ( ook verwijderen ) opnieuw te activeren via opties, helaas krijg ik ze niet geactiveert. vermoedelijk is mijn file gecorrupteerd. En dan?
Veel werk om die file met 21 tabbladen opnieuw te maken. Is het dan HELAAS, HELAAS ?
Is er een mogelijkheid deze functies te reactiveren?
Wegens mantelzorgtaken heb ik vertraagd gereageerd. Mijn excuses daarvoor.
Vr. groet kotuman

Ik heb het ook nog even met een bestaand werkblad met meerdere bladen geprobeerd en dan werkt het bij mij ook nog. Het zou kunnen zijn dat je profiel corrupt is. Je zou deze kunnen resetten. Of het bestand is corrupt. Om dit uit te testen zou ik het bestand kunnen proberen. Als je dit wilt zou je het met bijvoorbeeld wetransfer kunnen doorsturen.

Kees bedankt voor je hulp. Aangezien het veel privé getalletjes betreft zie ik af om het door te sturen. Ik ga noodgedwongen maar een nieuwe file aanmaken. Mijn overige files hebben het probleem niet. dus mijn profiel zal wel kloppen en alleen de file die corrupt is. Mocht je nog een advies hebben hoor ik het graag.
Met vr. groet kotuman

Zou het kunnen zijn dat er (onbedoeld) een beveiliging op een of meer bladen is geactiveerd?