Beste mensen,
Ik heb zelf een opsommingslijst gemaakt in een doc en kopieer dat geregeld naar andere doc’s zodat dit ook daar beschikbaar is. Ik had die eerst ook in een sjabloon, maar omdat mijn laptop geregeld kuren heeft en dan niet meer wil herstarten uit slaapstand zijn die na handmatig opnieuw opstarten kwijt na het herstellen van de geopende doc’s, dus dat werkte niet echt goed voor mij. Dan komt er tijdens het herstelproces een pop-up met een tekst als: het opmaakprofiel is gewijzigd, wil je het oude bewaren? En of ik dan ja of nee kies, het gemaakte opmaakprofiel is foetsie en vervangen door een andere opsommingslijst waarbij er op elke positie alle voorgaande tekens worden toegevoegd en die er weliswaar op lijkt, maar toch echt niet wat ik wil.
Hoe dan ook, mijn vraag is hoe het kan dat dit kopiëren soms wel en soms niet goed gaat. Ik maak op de plaats in het doc waar ik de opsommingslijst wil invoegen een standaardprofiel aan en wis de opmaak, maar dit is dus niet altijd voldoende. Ipv de door mij gedefinieerde opsommingstekens verschijnt er een klein bolletje op alle posities. Hoe kan dat? Wie weet raad? Bvd.
Mjammie