LibreOffice hangt bij openen

Wanneer ik LibreOffice Calc probeer te openen, of wanneer ik een (lokaal) bestand probeer te openen, hangt het programma. Het merkwaardige is dat dit niet gebeurt als ik het netwerk (Wifi) uitgeschakeld heb. Als het programma hangt en ik op dat moment de Wifi uitschakel, gaat het programma na een seconde of 20 verder. Als ik een file laadt terwijl de Wifi al uitgeschakeld is, laadt de file direct.
Ik heb al een keer mijn profiel weggegooid en ik heb een update gedaan naar LibreOffice 7.4, maar dat maakt beide geen verschil.
Dit probleem treedt op op een Windows laptop met Windows 11 Home.
Ik dacht dat het begon nadat een keer een bestand niet goed is afgesloten, maar dat is al weer een tijdje geleden.
Zijn er nog andere bestanden of registry settings die ik kan aanpassen?

Zoeken naar WIFI op het Engelse forum gaf deze link
https://ask.libreoffice.org/t/libre-office-slow-opening-a-document-hangs-for-45-to-60-seconds-for-writer-when-connected-to-the-internet/82665
Wat ik er uit begreep dat er mogelijk een printer of een toepassing wacht op verbinding die er niet komt.

Ik had dat bericht gezien en dacht, bij mij duurt het geen 45 seconden en ik print niet vanaf mijn laptop. Maar dit was toch het probleem. Ik had op mijn werk een printer geinstalleerd. Die kan hij, als ik thuis ben, natuurlijk niet vinden.Maar welke programmeur bedacht heeft dat je op een printer gaat wachten terwijl je helemaal niet aan het printen bent, is me een raadsel.

Het is al mooi dat je nu kunt zoeken op een kleiner gebied voor een oplossing.
Het zou best mogelijk kunnen zijn dat je het zoeken naar de printer op de laptop kunt uitschakelen. Ik weet dat niet maar misschien weet iemand dat op het werk.