Geachte,
Hoe knap LO Writer (versie 7.0.4.2) ook is, het blijft een lijdensweg voor het beheren van grotere structuren. Na lang zoeken en knoeien ben ik er uiteindelijk in geslaagd om in een groot document eigen “koppen” aan te maken (met drie niveaus), en zelfs de bijhorende hoofdstuknummering (type 1, 1.1, 1.1.1) in gang te steken. Maar zowel het NUMMER als de TEKST van die (sub)hoofdstukken staan niet op de plaats waar ik ze wil zien staan. Alle gepruts ten spijt met beschikbare positionering, inspringing, tekst voor of na, en tabs - het wordt alleen maar erger. Ongedaan maken, en nog eens opnieuw proberen : het leidt nergens toe. Wat een onhandig gedoe !
Vraag : Kent iemand een simpele procedure (liefst stap voor stap) om dit probleem doeltreffend op te lossen ? Wat ik wens is bijvoorbeeld : het nummer van de kop op 1 cm van de marge te zetten, en de tekst op 3 cm. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn ?
[Ik snap trouwens niet waarom LO daar zelf nog altijd geen beter systeem voor ontwikkeld heeft]
Dank voor elke goede raad !